League of Legends

+4 Ivan M. · July 19, 2014
Hey guys, anyone here playing League of Legends?
I play on EUNE and I'm in Bronze I (noob I know haha). My favorite champ. is Volibear, I also own NorthernStorm Volibear skin and here's my profile -> http://www.lolking.net/summoner/eune/37147598

What about you? :)

Post a Reply

Replies

- page 2
Oldest  Newest  Rating
+1 R.K Cheun · July 22, 2014
I'm a bronze scrub as well. I find myself getting better lately (especially through ARAM & DOOM BOTS). Kind of bored with nobody to play with now.
I'll send you guys my Summoners name if you want it. Just message me.
+1 Buddy Blackford · July 22, 2014
I got banned from that game!  My internet kept going out randomly for like a week and during that time I got d/c from a few matches so I got banned lol.
+1 William Frost · July 22, 2014
Its not a game that addicts you ;)
0 R.K Cheun · July 23, 2014
The first time I played it, I didn't like it because I was used to more Traditional MMO's like World of Warcraft and that type of stuff. Then I started getting tired and bored of the current game I was playing which was "S4 League" due to the company becoming more and more stupid. So my friends invited me to play with them and as a beginner I started playing Normals with like Diamonds and Silvers...I got annihilated but I learned quickly.

The addicting thing to me is learning more champs and experimenting with different Builds..

On that note, does anyone watch OGN?
0 Ivan M. · July 23, 2014
I heard about that OGN but never watched :(
0 R.K Cheun · October 5, 2014
Honestly, I've been rooting for Samsung White, but I think Blue will beat them. 
0 R.K Cheun · November 15, 2014
First off I wanna say,
Boom Samsung White!

Second of all,
I don't really like the new Summoners Rift and alongside that, I've been on a massive losing streak.
0 Ivan M. · October 5, 2014
We'll see :)
0 Ivan M. · September 27, 2014
I would like some European team to win haha
Here's my video, Blitz pull bug on me haha -> https://www.youtube.com/watch?v=AKRsoTGFULM&feature=youtu.be
0 R.K Cheun · July 30, 2014
Anyone up for Arams or Normals? VoiP Yay or Nay? I'm super mega bored.

Gaming

107,196 followers
About

Section for all video gaming related discussion. PS3, Xbox 360, and PC gamers are all welcome here!

Links
Moderators
Bucky Roberts Administrator